avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Rajd rowerowy na Skrzyczne (1257 m n.p.m.)

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 1

Skrzyczne (1257 m n.p.m.) – najwyższy szczyt w grupie górskiej Beskidu Śląskiego należący do Korony Gór Polski zdobyty !!!
To miał być najtrudniejszy rajd rowerowy w tym sezonie i tak też było.Zbiórka tradycyjnie pod sklepem ToMaZi Bike i kilka minut po godzinie ósmej w 40 osób ruszamy w kierunku Wisły.Prawie bez przeszkód docieramy do pierwszego bufetu na trasie,który był zlokalizowany w Wiśle Malince.Niestety jak się później okazało kilka osób jadących na końcu naszego peletonu,w tym nasz rajdowy filmowiec Rafał,straciło kontakt wzrokowy z resztą stawki i nie skręciło w odpowiednim momencie...Po krótkim posiłku,napełnieniu bidonów i grupowej fotce ruszamy dalej,ale teraz już zaczyna się stromo.Najpierw podjazd drogą szutrową,jest stromo ale równo i da się jechać,później droga wiedzie przez górskie ścieżki i coraz częściej trzeba rower wpychać po kamieniach do góry.I tak w palącym słońcu po około siedmiu godzinach docieramy na szczyt Skrzycznego.1257 m.n.p.m. tak wysoko na rowerze jeszcze nie byłem,ale też tak zmęczony jeszcze nie byłem.Dla większości z nas było podobnie,co chwila było słychać "ciężko, masakra, rzeźnia (...)"Było mega ciężko,ale wszyscy ostatecznie dali radę i zameldowali się na szczycie.Tu kolejny bufet,fotka,krótki odpoczynek i grupkami rozpoczynamy zjazd. Ja kieruję się na Malinowską Skałę skąd czerwonym szlakiem na Przełęcz Salmopolską,skąd autem wracam do Jastrzębia.
* 8 szczyt Korony Gór Polski zdobyty
** 1257m.n.p.m. najwyższa wysokość na jakiej byłem z rowerem
*** zaliczona gmina Szczyrk

Tradycyjna fotka przed startem © sebleg

W Wiśle © sebleg

Podjazd do Wisły Malinki © sebleg

Pierwszy odpoczynek - Wisła Malinka © sebleg

Tu czekał na nas bufet © sebleg

Wspólna fota i rozpoczynamy morderczy podjazd © sebleg

Podjazd © sebleg

Pierwsze wzniesienie w drodze na Skrzyczne,zaraz rozpoczniemy podjazd na szczyt © sebleg

Było stromo © sebleg

Krótki odpoczynek w drodze na szczyt © sebleg

Podczas odpoczynku w drodze na Skrzyczne © sebleg

Momentami takie były widoczki © sebleg

Oraz takie © sebleg

Zdobywcy Skrzycznego © sebleg

Takie widoczki to nagroda za nasz wysiłek © sebleg