avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Plessówka i zapora w Goczałkowicach

Sobota, 21 czerwca 2014 · dodano: 21.06.2014 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowaliśmy od dawna odkładany wypad Plessówką do Pszczyny. Informację o tym wrzucamy na fb , na grupę MTB Jastrzębie-Zdrój. Pomimo niezbyt sprzyjającej aury razem z nami postanowiło pojechać dwóch nowo poznanych kolegów - Andrzej i Sylwek. O 8 ruszamy w kierunku Pawłowic , a za nami chmury deszczowe. W Pawłowicach pod UG chwila przerwy na fotkę oznaczenia początku szlaku do Pszczyny i ruszamy tzw. Plessówką. Po chwili przewidzenia czy to czasem nie będzie nasza ostatnia fotka zaczynają się urealniać - zaczyna padać. Chłopaki wskakują w przeciwdeszczowe stroje , które działają na deszcz jak amulety , bo po chwili przestaje padać. W Suszcu trochę gubimy szlak , dzięki czemu jesteśmy gośćmi na zawodach wędkarskich , ale po chwili wracamy na niebieski szlak i zmierzamy w kierunku Pszczyny. W Pszczynie odwiedzamy Skansen , Park Pszczyński z Zamkiem i zagrodę żubrów. Teraz kierunek Goczałkowice i zapora . Po pokonaniu zapory krążymy trochę po lesie obok Zbiornika Goczałkowickiego , a następnie kierujemy się w kierunku Strumienia. Na rynku krótki odpoczynek i przez Zbytków wracamy do Jastrzębia.

Route 2 661 391 - powered by www.bikemap.net

Początek Plessówki
Początek Plessówki © sebleg

Trzeba było zakładać ciuchy przeciwdeszczowe
Trzeba było zakładać ciuchy przeciwdeszczowe © sebleg

My bramę zamkneliśmy
My bramę zamkneliśmy © sebleg

Czasem ciężko było jechać
Czasem ciężko było jechać © sebleg

Maryjka na Branicy
Maryjka na Branicy © sebleg

Historia Maryjki na Branicy
Historia Maryjki na Branicy © sebleg

Różańce i obrazki pozostawione przez odwiedzających to miejsce
Różańce i obrazki pozostawione przez odwiedzających to miejsce © sebleg

Przy Maryjce na Branicy
Przy Maryjce na Branicy © sebleg

Edkowi trasa się podobała :)