avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Skoczów - Cieszyn - Karvina

Sobota, 2 sierpnia 2014 · dodano: 02.08.2014 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowany mieliśmy wyjazd do Skoczowa, skąd czerwonym szlakiem przez Goleszów i Dzięgielów jechaliśmy do Cieszyna. Następnie trochę po Czechach: Czeski Cieszyn-Chotebuz-Karwina i powrót do Jastrzębia.
Tym razem towarzyszy mi liczne grono. Na Bożka zjawiają się Asia,Maciej,Janusz,Mati,Andrzej i dwóch Marcinów. Kilka minut po 8 nasza ósemka kieruję się w stronę Skoczowa. W Skoczowie rozpoczynamy jazdę czerwonym szlakiem , zahaczamy o Muzeum imienia Gustawa Morcinka i rynek. Ze Skoczowa ruszamy w kierunku południowo-wschodnim, początkowo jadąc przez równinne tereny, by po przekroczeniu mostu na Bładnicy wjechać na wzniesienia Pogórza Cieszyńskiego. W Dzięgielowie jedziemy obok diakonatu Eben-Ezer. Jest to ośrodek należący do kościoła ewangelickiego, w którym przebywają diakonisy – niezamężne kobiety, które na co dzień pomagają osobom mieszkającym w sąsiednich domach opieki. Przez dzielnicę Mnisztwo i Błogocice docieramy do centrum Cieszyna. Na rynku krótki odpoczynek, niektórzy chcieli zażyć kąpieli w fontannie, ale ze względu na obecność niepełnoletnich skończyło się tylko na fotkach. Na rynku w Cieszynie odbywał się dziś zlot starych samochodów w większości to Trabanty, kiedy ruszają z rynku jedziemy za nimi, w towarzystwie klaksonów i spalin docieramy do Czeskiego Cieszyna. Krótka wizyta na rynku i kierujemy się w stronę Karwiny. Omijamy główną drogę wybierając sieć czeskich szlaków rowerowych. Przed Karwiną trasa rowerowa jest w przebudowie, z każdym ruchem korbą nasze rowery stają się coraz bardziej oblepione błotkiem. Po chwili wszyscy razem czyścimy z grubsza nasze rowery i buty, ujeb... na maxa ale humory dopisywały. W Karwinie mały postój na coś do picia, a potem już tylko skrótem do Marklowic i kierunek Jastrzębie.

Route 2 725 618 - powered by www.bikemap.net

Janusz
Janusz © sebleg

Asia w dobrym humorze
Asia w dobrym humorze © sebleg

Dojechaliśmy do Cieszyna

Cieszyn © sebleg

Czeski Cieszyn
Czeski Cieszyn © sebleg

Tak wyglądały nasze rowery po drodze
Tak wyglądały nasze rowery po drodze © sebleg