avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Jastrzębie-Zdrój - Oświęcim - Muzeum Auschwitz-Birkenau

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 23.08.2014 | Komentarze 0

Kolejny weekend - kolejny wypad w większym gronie. Na dziś zaplanowaliśmy wyjazd do Oświęcimia, z finałem pod Muzeum Auschwitz-Birkenau. Poranek nie napawał optymizmem, mokro po nocnych opadach i spore zachmurzenie. Warunki nie przestraszyły wszystkich i w 5 osobowym  składzie ruszamy w trasę. Na szczęście pogoda się szybko poprawia i już za Studzionką można jechać na krótkim rękawie. Po drodze krótki postój na rynku w Pszczynie, kolejny już w Oświęcimiu. Tu najpierw odwiedzamy obóz Brzezince, następnie obóz Auschwitz-Birkenau. Po wciągnięciu czegoś ciepłego ze znajdującego się na terenie parkingu Snack Baru, co nazywało się zapiekanką a było gumowate jak podeszwa trampka, ruszamy w drogę powrotną. W Miedźnej trochę zbaczamy z drogi, ale dzięki temu możemy zobaczyć zabytkowy drewniany kościół św. Klemensa z XVII w. i uzupełnić braki w prowiancie. Przed 17 jesteśmy w Jastrzębiu.

Tym wyjazdem zaliczam 3 nowe gminy:
- Miedźna
- Oświęcim - teren miejski
- Oświęcim - obszar wiejski

Trasa: Jastrzębie-Zdrój - Bzie - Pawłowice - Studzionka - Pszczyna - Bodzów - Miedźna - Harmęże - Pławy - Oświęcim

Route 2 769 617 - powered by www.bikemap.net

Przed Pałacem w Pszczynie
Przed Pałacem w Pszczynie © sebleg

Drewniany kościół św. Klemensa z XVII w. - Miedźna
Drewniany kościół św. Klemensa z XVII w. - Miedźna © sebleg

Auschwitz II – Birkenau (Brzezinka)
Auschwitz II – Birkenau (Brzezinka) © sebleg

Wieżyczka wartownicza przy Auschwitz II – Birkenau (Brzezinka)
Wieżyczka wartownicza przy Auschwitz II – Birkenau (Brzezinka) © sebleg

Wartownia i brama główna Auschwitz II (Birkenau)
Wartownia i brama główna Auschwitz II (Birkenau) © sebleg

Przed Auschwitz I (Oświęcim)