avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Trasa rowerowa Jankowice - Radlin - Pszów

Wtorek, 26 sierpnia 2014 · dodano: 26.08.2014 | Komentarze 0

Nadszedł czas na poznanie nowej trasy rowerowej. Po obiedzie ruszam z Edkiem do Jankowic, gdzie pod Kościołem pod wezwaniem Bożego Ciała rozpoczyna się szlak rowerowy z Jankowic do Pszowa przez Radlin. Trasa prowadzi w dół ulicą Rybnicką w kierunku Sanktuarium Studzienka Jankowicka. Kawałek za sanktuarium rozpoczyna się pierwszy odcinek dedykowany tylko rowerom , ostry zjazd do wąwozu w głąb lasu. Tu najprzyjemniejszy odcinek szlaku, kilkukilometrowy leśny dukt, szeroki i płaski. Po pokonaniu lasu docieramy do Radlina. Mijamy Park Zielony, a następnie jedziemy obok stacji kolejowej Radlin-Obszary. Tu też rozpoczyna się szlak do Orzepowic. Z Radlina trasa prowadzi nas w kierunku Rydułtów. Po dojechaniu ulicą Domeyki do głównej drogi, trasa skręca w polną drogę i prowadzi w stronę Lasu Pańskiego, to kolejny odcinek gdzie szosówka będzie miała problem. Ścieżka jest wąska i podmokła. Po dojechaniu do drogi asfaltowej skręcamy w ulicę Kraszewskiego, aby po chwili skręcić w prawo ponownie w polna drogę. Po pokonaniu tego odcinka trasy docieramy do Pszowa, gdzie pod Bazyliką Narodzenia Najświętszej Maryi Panny trasa rowerowa z Jankowic ma swój koniec. Po przejechaniu trasy główną drogę docieramy do Wodzisławia, skąd przez Mszanę wracamy do Jastrzębia.

Kolejne dwie gminy zaliczone na rowerze: