avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Rajd rowerowy na Wielką Czantorię (995m n.p.m.)

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 01.09.2014 | Komentarze 0

Rajdem rowerowym na Wielką Czantorię, z podjazdem od Czech kończymy sezon wspólnych wyjazdów w Beskidy. Zbiórka o 8 przed sklepem ToMaZi Bike. Przed startem wręczenie medali za cały sezon dla uczestników Jastrzębskich Rajdów Rowerowych, wspólne foto i można ruszać. Chwile wcześniej jesteśmy świadkami wystrzału dętki, efekt dźwiękowy robił wrażenie, dobrze, że nie doszło do tego podczas zjazdu. Jedziemy znaną nam trasą z rajdu na Małą Czantorię, a więc Zebrzydowice - Kończyce - Zamarski - Goleszów - Cisownica. Po odpoczynku na wzgórzu Małej Czantorii rozpoczynamy trudny podjazd od strony Czech. O 14:30 meldujemy się na szczycie Czartorii Wielkiej, pamiątkowe zdjęcia i rozpoczynamy powrót do Jastrzębia już mniejszymi grupkami. Wspólnie z Edkiem podczas zjazdu, między polskim a czeskich schroniskiem spotykamy Asię i Magdę, zaliczamy im zdobycie Czantorii i wspólnie zjeżdżamy do Ustronia. Tu postanawiamy coś zjeść ciepłego, dzięki czemu docieramy do Jastrzębia już po oberwaniu chmury. Między Skoczowem, a Drogomyślem dogania nas dwóch uczestników rajdu z Rybnika i drogę do Jastrzębia pokonujemy wspólnie z krótkimi postojami na zakupy w Drogomyślu i Bziu.

Trasa:
Route 2 780 902 - powered by www.bikemap.net
Wspólne zdjęcie przed startem
Wspólne zdjęcie przed startem © sebleg

No to jedziemy
No to jedziemy © sebleg

Strefa bufetu
Strefa bufetu © sebleg

Czasem było z górki
Czasem było z górki © sebleg

Na trasie

Rozpoczynamy zjazd © sebleg

W drodze powrotnej na Małej Czantorii
W drodze powrotnej na Małej Czantorii © sebleg

W drodze powrotnej na Małej Czantorii (2)