avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Żółta trasa rowerowa Kaczyce-kończyce i browar w Karwinie

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 0

Kolejna niedziela i kolejny wyjazd w większym gronie.Tym razem ruszają ze mną Edek,Mati i Andrzej. Pomysłów nie było wiele i postanawiam objechać w tym roku żółtą trasę rowerową Kaczyce-Kończyce. Szlak rozpoczyna się na byłym przejściu granicznym Karwina-Raj i prowadzi spokojnymi drogami i leśnymi duktami gmin Kaczyce i Kończyce. Na trasie czekają na nas takie atrakcje jak była kopalnia "Morcinek" , Zamek w Kaczycach i Pałac w Kończycach. Po objechaniu żółtej trasy wracamy do Karwiny i odwiedzamy miejscowy browar , gdzie czeka na nas smaczny Larishe. Po degustacji omijamy centrum i wałami Olzy kierujemy się w stronę Zameczku w Petrowicach. Potem jeszcze wizyta w "Na końcu świata" i podjazd do granicy i jesteśmy prawie w domu.