avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Jezioro Paprocany

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 0

W końcu nadszedł czas na pierwszy wyjazd w okolice Tych , a konkretnie nad Jezioro Paprocańskie. Pochmurna pogoda i wieczorny opady przestraszyły potencjalnych uczestników. Na szczęście Rafałowi i Andrzejowi pogoda nie straszna i w trójkę ruszamy przez kobiórskie lasy nad Jezioro Paprocany. Na miejscu trafiamy na zawody triathlonowe , które okazały się duathlonem - ze względu nad zakwit glonów w jeziorze zrezygnowano z pływania. Całe jezioro można objechać ścieżką rowerową wykonaną ze specjalnej kostki lub ubitą drogą szutrową. Infrastruktura i ilości osób aktywnie spędzających czas biegając lub na rowerze robią wrażenie. Podobnie wrażenie robi Pałacyk Myśliwski znajdujący się nieopodal. Po krótkim odpoczynku i dopingu najmłodszym uczestnikom triathlonu wracamy do Jastrzębia.