avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Zielonym szlakiem w kierunku Rybnika

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Dziś ruszamy zielonym szlakiem (13Z) z Jastrzębia-Zdroju w kierunku Rybnika. Trasa nie jest zbyt dobrze oznakowana , a w gminie Świerklany praktycznie w ogóle nie ma tabliczek , bez przygotowanej rozpiski byłoby ciężko. Udaje nam się dziś dotrzeć do Świerklan , w miejsce gdzie szlak przecina ulicę Wodzisławską i prowadzi ulicą Spacerową.
KWK Zofiówka © sebleg

Docieramy do kopalni Zofiówka i okrążamy ją ulicą Dębina.
Budowa Drogi Głównej Południowej © sebleg

Następnie przekraczamy Drogę Główną Południową , która wciąż jest w budowie .
Coś żółtego © sebleg

Na ulicy przymusowy postój , zatrzymuje nas "coś żółtego" .
Pałac Borynia © sebleg

Pałac Borynia już odnowiony .