avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Brzegiem Olzy w Czechach

Czwartek, 13 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 2

Dziś wycieczka nad Olzę do Czech. Granicę przekraczamy przez turystyczne przejście graniczne w Lesie Pastuszyniec , potem kierujemy się do Karviny. Chwila przerwy na moście koło uzdrowiska Darkov i ruszamy cyklotrasą wzdłuż brzegu Olzy do drogi nr 67 , a następnie szlakiem rowerowym 6258 do Gołkowic , skąd wracamy do Jastrzębia-Zdroju.

Uzdrowisko Darkov w Karvinie © sebleg

Most na Olzie w Karvinie © sebleg

Szlakiem 6257 nad Olzą © sebleg

Petrovice © sebleg

sebleg
| 11:20 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj Akurat w Jastrzębiu-Zdroju kiepsko z szlakami rowerowymi , ale za to pobliskie , mniejsze gminy (zwłaszcza gmina Pawłowice i Zebrzydowice) dbają o rowerzystów i infrastrukturę rowerową , no i jeszcze mamy dobre trasy rowerowe w pobliskich Czechach.
tomstar
| 04:51 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj u was te trasy jakby ładniejsze, macie gdzie jeździć :) u nas niestety wybór jest ograniczony.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz