avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Wyjazd pod znakiem wypadków

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 0

Dziś jedziemy z Agatsonem żółtym szlakiem z Jastrzębia do Zebrzydowic. Po drodze odbijamy na Cyklotrasę gminy Petrowice i odwiedzamy Pałacyk w Piersnej. Potem wracamy do Polski w Marklowicach i ponownie wskakujemy na żółty szlak i zaczyna się pasmo wypadków.Najpierw Agatson dostaje korzeniem po kolanie , potem ja sprawdzam prawo grawitacji , wyprzedzam rower w powietrzu , ale po chwili niestety ląduje , przed rowerem - łokieć i udo zeszlifowane :p A wracając z Zebrzydowic do Jastrzębia kolejny wypadek , już nie z naszym udziałem - czołówka na ulicy Długosza (5 osób rannych).