avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Trasa rowerowa Landek - Skoczów - Cieszyn

Wtorek, 16 lipca 2013 · dodano: 16.07.2013 | Komentarze 5

Bardzo fajna trasa ... były fajne zdjęcia , ale podczas jednego ze zjazdów przed Zamarskimi wpadam na szuter i wyprzedam rower w powietrzu (który to już raz :/ ). Bilans rozbite kolano , udo , łokieć i nowiutki telefon :/
Kategoria Na szlaku, 50-100

tomstar
| 05:09 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj zobacz jaka sprytna :) chce ci podstępem zakosić rower :) to może od razu szachy, bo bieganie też niebezpieczne, można się potknąć, wywrócić, itp... :P
sebleg
| 19:32 środa, 17 lipca 2013 | linkuj Cały , a czy zdrowy ... hmm żonka twierdzi , że nie do końca i abym lepiej dał jej rower , a sam zaczął biegać , ma to być bezpieczniejsze dla mnie :)
tomstar
| 18:05 środa, 17 lipca 2013 | linkuj oj, ale z ciebie wariat :) żeby się tak od razu rozwalać i telefon testować :P cały i zdrowy?
sebleg
| 13:03 środa, 17 lipca 2013 | linkuj Masz rację Rafał przydałby się pancerny aparat , a nie takie delikatne cacka jak teraz robią . Żeby po hamowaniu na plecach od razu skasować telefon - nie do pomyślenia :p

Aparat oddany do naprawy , może uda się go "ożywić".
ralph03
| 07:24 środa, 17 lipca 2013 | linkuj Na kolejny zakup proponuje jakiś pancerny telefon, albo pokrowiec na telefon: przypinany do paska spodni, mocowany do ramy roweru, ewentualnie trzymany w kieszeni spodni.

Ja na chwilę obecną korzystam z torebki na ramę firmy Roswheel. Do znalezienia np. na allegro. Ja ściągnąłem sobie prosto z Chin, bo z przesyłką wychodziło prawie 2x taniej ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa woscs