avatar Ten blog rowerowy prowadzi sebleg z miasteczka Jastrzębie-Zdrój. Mam przejechane 9295.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.33 km/h i się wcale nie chwalę.

2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Moje zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy sebleg.bikestats.pl

Free counters!

Sierpień, 2014

Zielona trasa rowerowa nr 10 z Rybnika do Suszca, przez Żory.

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 0

Nadszedł weekend i nadszedł czas na kolejny wspólny wyjazd w większym gronie. Tym razem w planie przejazd zielona trasą rowerową nr 10 z Rybnika do Suszca, przez Żory. Na miejscu zbiórki rano melduje się 10 osób, po drodze, w Świerklanach dołącza jeszcze Marcin, prosto po nocce - szacun :) W 11 osób kierujemy się w stronę Rybnika. W Jankowicach Rybnickich odbijamy na chwilę od zaplanowanej trasy, aby odwiedzić Sanktuarium Najświętszego Sakramentu - Studzienka.
Nasz szlak swój początek ma na rybnickich błoniach w dzielnicy Paruszowiec. Spora część trasy prowadzi przez tereny leśne. Na jednym z leśnych odcinków, próba uniknięcia kontaktu z tylnym kołem roweru, który jedzie przede mną kończy się wypadnięciem z drogi i wpadnięciem do strumyka. Na szczęście nie był zamulony, ale jakaś strata musiała być, jak się później okazało wypadł bidon.Po dojechaniu do Pojezierza Palowickiego robimy krótki postój przed wieżą wsadową istniejącej tutaj w XIX wieku Huty Waleska, a następnie kierujemy się w stronę Żor. W Żorach krótka wizyta w Miasteczku Twinpigs i można ruszać dalej w stronę Suszca. Z Suszca gdzie zielony szlak ma swój koniec jedziemy dalej Plessówką, którą docieramy do Pawłowic. Pod UG w Pawłowicach schładzamy się w fontannie i ruszamy dalej przez Las Kuziok i Bzie docieramy do Jastrzębia.
Kolejny wyjazd za tydzień.

Route 2 747 099 - powered by www.bikemap.net

Miasteczko Twinpigs © sebleg

Fontanna przed UG w Pawłowicach
Fontanna przed UG w Pawłowicach © sebleg

Żaba nie zmieniła się w księżniczkę
Żaba nie zmieniła się w księżniczkę © sebleg

Trening

Kategoria Z Agatsonem, 25-50

Skoczów - Cieszyn - Karvina

Sobota, 2 sierpnia 2014 · dodano: 02.08.2014 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowany mieliśmy wyjazd do Skoczowa, skąd czerwonym szlakiem przez Goleszów i Dzięgielów jechaliśmy do Cieszyna. Następnie trochę po Czechach: Czeski Cieszyn-Chotebuz-Karwina i powrót do Jastrzębia.
Tym razem towarzyszy mi liczne grono. Na Bożka zjawiają się Asia,Maciej,Janusz,Mati,Andrzej i dwóch Marcinów. Kilka minut po 8 nasza ósemka kieruję się w stronę Skoczowa. W Skoczowie rozpoczynamy jazdę czerwonym szlakiem , zahaczamy o Muzeum imienia Gustawa Morcinka i rynek. Ze Skoczowa ruszamy w kierunku południowo-wschodnim, początkowo jadąc przez równinne tereny, by po przekroczeniu mostu na Bładnicy wjechać na wzniesienia Pogórza Cieszyńskiego. W Dzięgielowie jedziemy obok diakonatu Eben-Ezer. Jest to ośrodek należący do kościoła ewangelickiego, w którym przebywają diakonisy – niezamężne kobiety, które na co dzień pomagają osobom mieszkającym w sąsiednich domach opieki. Przez dzielnicę Mnisztwo i Błogocice docieramy do centrum Cieszyna. Na rynku krótki odpoczynek, niektórzy chcieli zażyć kąpieli w fontannie, ale ze względu na obecność niepełnoletnich skończyło się tylko na fotkach. Na rynku w Cieszynie odbywał się dziś zlot starych samochodów w większości to Trabanty, kiedy ruszają z rynku jedziemy za nimi, w towarzystwie klaksonów i spalin docieramy do Czeskiego Cieszyna. Krótka wizyta na rynku i kierujemy się w stronę Karwiny. Omijamy główną drogę wybierając sieć czeskich szlaków rowerowych. Przed Karwiną trasa rowerowa jest w przebudowie, z każdym ruchem korbą nasze rowery stają się coraz bardziej oblepione błotkiem. Po chwili wszyscy razem czyścimy z grubsza nasze rowery i buty, ujeb... na maxa ale humory dopisywały. W Karwinie mały postój na coś do picia, a potem już tylko skrótem do Marklowic i kierunek Jastrzębie.

Route 2 725 618 - powered by www.bikemap.net

Janusz
Janusz © sebleg

Asia w dobrym humorze
Asia w dobrym humorze © sebleg

Dojechaliśmy do Cieszyna

Cieszyn © sebleg

Czeski Cieszyn
Czeski Cieszyn © sebleg

Tak wyglądały nasze rowery po drodze
Tak wyglądały nasze rowery po drodze © sebleg